پیغام خطا

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls در menu_set_active_trail() (خط 2405 در /home/zaerkrmh/domains/zaer-karimeh.ir/public_html/includes/menu.inc).

شرح وظایف مدیر حراست:

  • حضور مرتب در محل کار و دریافت و تنظیم برنامه کار روزانه.
  • سازماندهی، برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر حسن اجرای برنامه ها و امور جاری موسسه.
  • بکارگیری نگهبانان، مراقبین، محافظین به تعداد کافی و هماهنگی با سایر ارگانهای ذیصلاح برای بقاء و حفظ امنیت و سلامت محیط موسسه و واحدهای تحت پوشش.
  • نصب علائم، تجهیزات شرطیه فیزیکی مانند پروژکتور، دوربینهای مدار بسته و ... به منظور ارتقاء ضریب ایمنی محیط موسسه.
  • اتخاذ تدابیر لازم به منظور حفظ بقاء و ارتقاء رعایت موازین شرعی و قانونی و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی.
  • پیشگیری از هر گونه انحراف از معیارها و ملاکهای ارزشی نظام.
  • تشکیل پرونده حراستی برای کلیه پرسنل اعم از قراردادی، رسمی و هر نوع طبقه بندی استخدامی کارکنان موسسه.
  • اتخاذ تدابیر و اقدامات لازم در حفظ و حراست از اسناد و پرونده های طبقه بندی شده و عادی بر حسب اهمیت آنها.
  • جمع آوری اطلاعات مرتبط با وظایف از محیط کاری و تجزیه و تحلیل آنها.
  • برنامه ریزی برای آینده به منظور پیشگیری از هرگونه حوادث غیرمترقبه در محیط موسسه و واحدهای وابسته.
  • حضور در جلسات هیئت مدیره و مدیرعامل در صورت نیاز و ارائه پیشنهادات و اطلاعات حراستی مناسب با موضوع جلسات.
  • شرکت در سمینارها و کلاسهای آموزشی که از سوی مراجع ذیصلاح تشکیل می گردد.
  • نظارت و هماهنگی در اجرای تشریفات استخدامی، برگزاری آزمون و مصاحبه استخدامی و گزینش افراد ذیصلاح.
  • نظارت و هماهنگی در حل و فصل مسائل و مشکلات انضباطی کارکنان و بررسی تخلفات سازمانی آنها و تلاش در جهت ایجاد محیط حسن تفاهم در موسسه.
  • برقراری ارتباط با سازمانها و ارگانهای ذیربط و استفاده از تجارب آنها جهت امور حراستی.
  • تهیه و تنظیم کلیه آمار و گزارشات مورد نیاز مربوط به شغل تحت سرپرستی جهت ارائه به مافوق.
  • رعایت کلیه آئین نامه ها و دستورالعملهای موسسه در موارد تعیین شده.
  • رعایت اصول ایمنی، حفاظتی و بهداشتی برای خود و دیگران در محیط کار.
  • انجام سایر وظایف محوله در ارتباط با شغل بر حسب دستور مافوق.