موسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه، متعلق به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، در نظر دارد طرح نیروگاه خورشیدی 100 کیلو وات را در مزرعه گازران کهنه با شرايط و مشخصات زير در شهرستان جعفرآباد استان قم به مناقصه بگذارد ؛ لذا با عنایت به برنامهریزی انجام شده، اشخاص حقوقی میتوانند ضمن در نظر گرفتن شرایط ذیل و با اطلاع کامل از موضوع مناقصه، قیمت پیشنهادی خود را جهت طراحی و اجرا به موسسه ارسال نمایند.
الف) شرایط اختصاصی مناقصه
1.مشخصات نیروگاه خورشیدی
2.مدت و محل انجام پروژه :
3.تضمین انجام تعهدات :
تبصره : تضمین مذکور نزد کارفرما نگهداری و پس از اتمام پروژه و تایید انجام خدمات توسط دستگاه نظارت و ارائه تسویه حساب نهایی بعد از زمان پرداخت حسن انجام کار به پیمانکار مسترد خواهد شد.
ب) شرایط عمومی مناقصه
- تحویل و دریافت اسناد از تاریخ 1403/09/06 به مدت 8 روز کاری ( پایان وقت اداری روز چهارشنبه 1403/09/14 ) خواهد بود.
- روش دریافت اسناد از طریق مراجعه حضوری متقاضی به دبیرخانه یا سایت مؤسسه می باشد.
- تحویل اسناد تکمیل شده و قیمت اعلامی به مؤسسه باید در پاکت در بسته و از طریق پست و یا با مراجعه حضوری و تحویل به دبیرخانه مؤسسه انجام گردد. آدرس دریافت و تحویل حضوری و یا ارسال پستی اسناد " قم، خیابان انقلاب، خیابان شهیدان شاهرودی، پژوهشکده علامه طباطبایی (مجتمع اداری آستان مقدس)، طبقه 3، دبیرخانه مؤسسه" می باشد.
- قيمتها و پیشنهادهای ارائه شده می بایست تا پایان آذر ماه سال جاری معتبر باشد.
- انصراف از شرکت در مناقصه باید قبل از بازگشایی پاکتها صورت پذیرد. پس از اعلام پیشنهادها در کمیسیون معاملات، برنده مناقصه مكلف است حداكثر ظرف مدت 5 روز كاري پس از دعوت در صورت نیاز به انعقاد قرارداد به دبیرخانه مؤسسه زائر(به آدرس فوقالذكر) جهت امضاء قرارداد مراجعه نمايد؛ در غير اين صورت سپرده وي به نفع مؤسسه زائر ضبط خواهد شد.
- مدت قرارداد برای تحویل اجناس حداکثر 3 ماه و برای اجرای موضوع قرارداد حداکثر 30 روز می باشد که با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود. به ازای هرروز تأخیر در انجام تعهدات پیمانکار، 0/5 % مبلغ کل قرارداد به عنوان وجه التزام(تأخیر انجام تعهدات) از ضمانتنامه ایشان کسر خواهد شد.
- به پيشنهادهای واصله به صورت ناقص، مشروط، مخدوش، مبهم، ناخوانا، فاقد مهر و امضا و ضمانت نامه شرکت در مناقصه ترتيب اثر داده نخواهد شد.
- مؤسسه زائر در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است.
- کلیه کسورات قانونی مربوط و هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
- حجم عملیاتی قرارداد و معادل ريالي آن در حدود موضوع قرارداد تا سقف 25% قابل تغییر اعم از کاهش یا افزایش میباشد و برنده مناقصه موظف به تبعیت از آن است.
- کلیه هزینه های نیروی انسانی، بیمه مسئولیتمدنی، ماشین آلات، بارگیری، حمل و تخلیه و... به عهده برنده مناقصه بوده که در قیمت اعلامی لحاظ گردیده است.
- به قیمت پیشنهادی تا پایان قرارداد، تحت هیچ شرایطی هیچگونه افزایش بهایی تعلق نخواهد گرفت و هرگونه افزایش جهانی و یا داخلی قیمت جنس و یا افزایش در نرخ كرايهها، دستمزد کارگران، نرخ انواع بیمه، نرخ مالیات و هرگونه عوارض متعلق به این مناقصه به عهده برنده مناقصه است.
- متقاضیان محترم براي كسب اطلاعات بيشتر و هماهنگی بازدید ميتوانند با شماره تلفن 09127467224 (آقای مهندس خازنی) تماس حاصل فرمایند.
- قيمت پيشنهادي بايد به صورت عدد و حروف نوشته شود در غير اين صورت پيشنهاد قيمت بررسي نخواهد شد.
- مبلغ 500/000/000 ریال جهت شرکت در مناقصه را به شماره حساب 52021172411752 و یا شماره شبای IR970600520201107241175002 نزد بانک قرضالحسنه مهر ایران به نام موسسه فرهنگی و اقتصادی زائر کریمه واریز شده و رسید واریزی همراه با برگه مناقصه تحویل گردد.
دیدگاه خود را بنویسید