موسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه، متعلق به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، در نظر دارد عملیات لوله گذاری، انشعاب گیری، ساخت و نصب آبریز و انشعاب گیری جهت آبیاری قطره ای را با شرايط و مشخصات زير در موقوفه شریف آباد بخش قمرود به مناقصه بگذارد؛ لذا با عنایت به برنامه‌ریزی انجام شده، اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند ضمن در نظر گرفتن شرایط ذیل و با اطلاع کامل از موضوع مناقصه، قیمت پیشنهادی خود را  به موسسه ارسال نمایند.

الف) شرایط اختصاصی مناقصه


شرحمقدارقیمت   واحد(ریال)قیمت کل
لوله گذاری شامل رگلاژ ترانشه، ریسه کردن لوله،   جوشکاری و نصب در داخل کانال حفاری شده هر متر لوله پلی اتیلن به قطر 200   میلیمتر400



لوله گذاری شامل رگلاژ   ترانشه، ریسه کردن لوله، جوشکاری و نصب در داخل کانال حفاری شده هر متر لوله پلی   اتیلن به قطر 125 میلیمتر50



لوله گذاری شامل رگلاژ ترانشه، باز کردن کلاف  لوله، نصب در داخل کانال حفاری شده هر متر   لوله پلی اتیلن به قطر 110 میلیمتر900



لوله گذاری شامل رگلاژ ترانشه، باز کردن کلاف   لوله،  نصب در داخل کانال حفاری شده هر   متر لوله پلی اتیلن به قطر 75 میلیمتر3500



ساخت و نصب رایزر 200 میلیمتری به همراه جوش   شیر هندلی پلی اتیلنی (3 عدد سرجوش 200 میلیمتر)          2



جوش لوله پلی اتیلن شامل   جوش سر به سر لوله 75
و جوش زانو 75
100



جوش سه راهی تبدیلی 110   *758



جوش سه راهی تبدیلی   125*758



جوش تبدیل 110*75 و جوش   تبدیل 125*11016



جوش تبدیل 200*125 و زانو   125 پلی اتیلن2



انشعاب گیری از  لوله اصلی 200 میلی متر جوش سه راهی 200*1256



نصب شیر فلکه پروانه ای  سایز 125 میلیمتری
همراه با رینگ و فلنچ 125 میلیمتر
8



                نصب کمربند 75 میلیمتر به   1 اینچ و نصب انشعاب رایزر 1 متر - دو راهی ماده  1اینج به 16 میلیمتر و لوله 16 میلیمتر پلی   اتیلن انتظار (به طول 2 متر )        370



                نصب کورکن انتهایی لوله 75   میلیمتر به تعداد 28



تست و شستشو تمام لوله ها   اجرای شده پروژه





ب) شرایط عمومی مناقصه

  1. تحویل و دریافت اسناد از از تاریخ 1403/12/27 به مدت 2 روز کاری (پایان وقت اداری روز سه شنبه 1403/12/28) خواهد بود.    
  2. روش دریافت اسناد از طریق مراجعه حضوری متقاضی به دبیرخانه و یال سایت موسسه می باشد. 
  3. تحویل اسناد تکمیل شده و قیمت اعلامی به مؤسسه باید در پاکت دربسته و از طریق پست و یا با مراجعه حضوری و تحویل به دبیرخانه مؤسسه انجام گردد. آدرس دریافت و تحویل حضوری و یا ارسال پستی اسناد " قم، خیابان انقلاب، خیابان شهیدان شاهرودی، پژوهشکده علامه طباطبایی(مجتمع اداری آستان مقدس)، طبقه 3، دبیرخانه مؤسسه" می باشد.
  4. قيمت‌ها و پیشنهادهای ارائه شده می بایست تا پایان فروردین ماه 1404 معتبر باشد. 
  5. انصراف از شرکت در مناقصه باید قبل از بازگشایی پاکت­ها صورت پذیرد. پس از اعلام پیشنهادها در کمیسیون معاملات، برنده مناقصه مكلف است حداكثر ظرف مدت 5 روز كاري پس از دعوت درصورت نیاز به انعقاد قرارداد به دبیرخانه مؤسسه زائر(به آدرس فوق‌الذكر) جهت امضاء قرارداد مراجعه نمايد. 
  6. مدت قرارداد حداکثر 30 روز می باشد که با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود. به ازای هرروز تأخیر در انجام تعهدات پیمانکار، 2 % مبلغ قرارداد به عنوان وجه التزام(تأخیر انجام تعهدات) از ضمانت نامه ایشان کسر خواهد شد.  
  7.  10 درصد از مبلغ قرارداد به عنوان حسن انجام کار کسر می شود و پس از مدت 3 ماه و تست لوله کشی و تائید اداره فنی عمرانی موسسه پرداخت می گردد.
  8. به پيشنهادهای واصله به صورت ناقص، مشروط، مخدوش، مبهم، ناخوانا، فاقد مهر و امضا ترتيب اثر داده نخواهد شد.
  9. مؤسسه زائر در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است.
  10. کلیه کسورات قانونی مربوط و هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
  11. حجم عملیاتی قرارداد و معادل ريالي آن درحدود موضوع قرارداد تا سقف 25% قابل تغییر اعم از کاهش یا افزایش می‌باشد و برنده موظف به تبعیت از آن است.
  12. کلیه هزینه های  نیروی انسانی، ماشین آلات، بارگیری، حمل و تخلیه و... به عهده برنده مناقصه بوده که در قیمت اعلامی لحاظ گردیده است.
  13. به قیمت پیشنهادی تا پایان قرارداد، تحت هیچ شرایطی هیچ­گونه افزایش بهایی تعلق نخواهد گرفت و هرگونه افزایش جهانی و یا داخلی قیمت جنس و یا افزایش در نرخ كرايه‌ها، دستمزد کارگران، نرخ انواع بیمه، نرخ مالیات و هرگونه عوارض متعلق به این مناقصه به عهده برنده مناقصه است.
  14. متقاضیان محترم براي كسب اطلاعات بيشتر و هماهنگی بازدید مي‌توانند با شماره تلفن 09127467224 (آقای مهندس خازنی) تماس حاصل فرمایند. 
  15. قيمت پيشنهادي بايد به صورت عدد و حروف نوشته شود در غير اين صورت پيشنهاد قيمت بررسي نخواهد شد.