موسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه، متعلق به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، در نظر دارد سم و کود مورد نیاز خود را از طریق برگزاری مناقصه محدود تأمین نماید؛ لذا با عنایت به برنامه‌ریزی انجام شده، اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند ضمن در نظر گرفتن شرایط ذیل و با اطلاع کامل از موضوع مناقصه، قیمت پیشنهادی خود را به موسسه ارسال نمایند.

شرایط عمومی مناقصه

  1. تحویل و دریافت اسناد از تاریخ 1404/08/11 به مدت 7 روز (پایان وقت اداری روز شنبه 1404/08/17) خواهد بود.  
  2. روش دریافت اسناد از طریق مراجعه حضوری متقاضی به دبیرخانه و سایت مؤسسه و یا کارپردازی مؤسسه می­باشد.
  3. تحویل اسناد تکمیل شده و قیمت اعلامی به مؤسسه باید در پاکت در بسته و از طریق پست و یا با مراجعه حضوری و تحویل به دبیرخانه مؤسسه انجام گردد. آدرس دریافت و تحویل حضوری و یا ارسال پستی اسناد " قم، خیابان انقلاب، خیابان شهیدان شاهرودی، پژوهشکده علامه طباطبایی (مجتمع اداری آستان مقدس)، طبقه 3 دبیرخانه مؤسسه" می­باشد.
  4. قيمت‌ها و پیشنهادهای ارائه شده می بایست تا پایان آبان ماه معتبر می باشد.
  5. مبلغ قرارداد بر اساس روند اداری مالی پس از مشخص شدن برندگان و حداکثر 25 روز پس از تحویل کالا پرداخت خواهد شد.  
  6. به پيشنهادات واصله به صورت ناقص، مشروط، مخدوش، مبهم، ناخوانا، فاقد مهر و امضا و ضمانتنامه شرکت در مناقصه ترتيب اثر داده نخواهد شد.
  7. مؤسسه زائر در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است. 
  8. متقاضیان محترم براي كسب اطلاعات بيشتر و هماهنگی لازم مي‌توانند با شماره تلفن 09196522681 – 09127586778 (جناب آقای رضاییان) تماس حاصل فرمایند. 
  9. چنانچه در قسمت عناصر تشکیل دهنده کودها و سموم نیاز به توضیحات بیشتری دارید آن را به فایل پیوست مناقصه اضافه نمایید.

توجه : تاریخ مصرف کودها و سموم می بایست حداقل تا پایان سال 1405 اعتبار داشته باشد .