موسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه، متعلق به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، در نظر دارد کود مورد نیاز خود را از طریق برگزاری مناقصه محدود تأمین نماید؛ لذا با عنایت به برنامه‌ریزی انجام شده، اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند ضمن در نظر گرفتن شرایط ذیل و با اطلاع کامل از موضوع مناقصه، قیمت پیشنهادی خود را به موسسه ارسال نمایند.

شرایط عمومی مناقصه

  1. تحویل و دریافت اسناد از تاریخ 1404/09/04 به مدت 5 روز (پایان وقت اداری روز شنبه 1404/09/08) خواهد بود. 
  2. روش دریافت اسناد از طریق مراجعه حضوری متقاضی به دبیرخانه و سایت مؤسسه و یا کارپردازی مؤسسه می­باشد. 

5. تحویل اسناد تکمیل شده و قیمت اعلامی به مؤسسه باید در پاکت در بسته و از طریق پست و یا با مراجعه حضوری و تحویل به دبیرخانه مؤسسه انجام گردد. آدرس دریافت و تحویل‌حضوری و یا ارسال پستی اسناد "قم، خیابان انقلاب، خیابان‌شهیدان شاهرودی، پژوهشکده علامه طباطبایی (مجتمع اداری آستان مقدس)، طبقه 3 دبیرخانه مؤسسه" می­باشد.

  1. قيمت‌ها و پیشنهادهای ارائه شده می بایست تا پایان آبان ماه معتبر می باشد.
  2. مبلغ قرارداد بر اساس روند اداری مالی پس از مشخص شدن برندگان و حداکثر 25 روز پس از تحویل کالا پرداخت خواهد شد. 
  3. به پيشنهادات واصله به صورت ناقص، مشروط، مخدوش، مبهم، ناخوانا، فاقد مهر و امضا و ضمانتنامه شرکت در مناقصه ترتيب اثر داده نخواهد شد.
  4. مؤسسه زائر در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است. 
  5. متقاضیان محترم براي كسب اطلاعات بيشتر و هماهنگی لازم مي‌توانند با شماره تلفن 09196522681 – 09127586778 (جناب آقای رضاییان) تماس حاصل فرمایند. 
  6. چنانچه در قسمت عناصر تشکیل دهنده کودها و سموم نیاز به توضیحات بیشتری دارید آن را به فایل پیوست مناقصه اضافه نمایید.