موسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه، متعلق به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه محدود، عملیات برداشت ذرت علوفه ای خود را به مناقصه بگذارد؛ لذا باعنایت به برنامه‌ریزی انجام شده، اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند ضمن بازدید از محل، با در نظر گرفتن شرایط ذیل، قیمت پیشنهادی خود را به موسسه ارسال نمایند.
الف) شرایط اختصاصی
کل محصول می بایست طبق نظر کارشناسان موسسه و با هماهنگی مدیر منطقه برداشت گردد و در صورت خرابی دستگاه ظرف مدت 24 ساعت دستگاه جدید جایگزین گردد و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی مربوطه الزامی است
ب) شرایط عمومی مناقصه
1. شرکت کننده در مناقصه تأييد مي‌نمايد كه از هر آنچه که به اجرای مناقصه مربوط می­باشد اعم از موضوع و محل برگزاری مناقصه، شرایط آب و هوا، دستمزد کارگران، مقررات بهداشتی، ایمنی، حفاظت فني و فردی، بیمه، مالیات، عوارض، تمام كسور قانوني و قوانین حاکم بر موضوع مناقصه، جرايم احتمالي و... کاملاً مطلع می‌باشد.
2. تحویل و دریافت اسناد از تاریخ 1403/07/11به مدت 6 روز ( پایان وقت اداری روز دو شنبه 1403/07/16) خواهد بود.    
3. روش دریافت اسناد از طریق مراجعه حضوری متقاضی به دبیرخانه مؤسسه و سایت موسسه به نشانی www.zaer-karimeh.ir می باشد.
4.   تحویل اسناد تکمیل شده و قیمت اعلامی به مؤسسه باید در پاکت دربسته و از طریق پست و یا با مراجعه حضوری و تحویل به دبیرخانه مؤسسه انجام گردد. آدرس دریافت و تحویل حضوری و یا ارسال پستی اسناد" قم، خیابان انقلاب، خیابان شهیدان شاهرودی، پژوهشکده علامه طباطبایی (مجتمع اداری آستان مقدس)، طبقه 3، دبیرخانه مؤسسه" می باشد.
قيمت‌ها و پیشنهادهای ارائه شده می­بایست تا پایان آبان ماه سال 1403 معتبر باشد.
6. پیشنهادهای واصله حداکثر 5 روز پس از پایان مهلت ارسال مدارک در محل مؤسسه زائر بررسی و نتایج اعلام خواهد شد. انصراف از شرکت در مناقصه باید قبل از بازگشایی پاکت­ها صورت پذیرد. پس از اعلام پیشنهادها در کمیسیون معاملات، نفر اول مكلف است حداكثر ظرف مدت پنج روز كاري پس از دعوت( تلفنی یا کتبی )در صورت نیاز به انعقاد قرارداد به دبیرخانه مؤسسه زائر( به آدرس فوق‌الذكر )جهت امضای قرارداد مراجعه نمايد؛ درغيراين صورت از نفر دوم دعوت به عمل خواهد آمد.
7. مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 1.000.000.000 ریال به صورت واریز وجه نقد به شماره حساب 52021172411752 و یا شماره شبای IR970600520201107241175002 نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران به نام مؤسسه زائر می باشد. سپرده شركت كنندگان به جز شركت كنندگان اول و دوم بعد از برگزاري مناقصه و بازگشایی پاکت ها  به ايشان مسترد خواهد شد. تصمیم گیری درخصوص اعمال، تعدیل یا حذف این بند در جلسه کمیسیون انجام خواهد شد
8. به پيشنهادهای واصله به صورت ناقص،مشروط،مخدوش،مبهم، ناخوانا، فاقد مهر و امضا و بدون تضمین شرکت درمناقصه، ترتيب اثر داده نخواهد شد.
9. مؤسسه زائر در رد يا قبول هر يك از پيشنهادها مختار است.
10. حجم عملیاتی قرارداد و معادل ريالي آن در حدود موضوع قرارداد تا سقف 25% قابل تغییراعم از کاهش یا افزایش می‌باشد و برنده مناقصه موظف به تبعیت از آن است.
11. قیمت پیشنهادی تا پایان قرارداد معتبر بوده و تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد کرد و هرگونه کاهش جهانی و یا داخلی قیمت جنس و یا افزایش در نرخ كرايه‌ها، دستمزد کارگران، نرخ انواع بیمه، نرخ مالیات و هرگونه عوارض متعلق به این مناقصه به عهده برنده مناقصه است.

12. متقاضیان محترم براي كسب اطلاعات بيشتر و هماهنگی بازدید مي‌توانند با شماره تلفن09193515481( جناب آقای حجت زال ) تماس حاصل فرمایند.