موسسه فرهنگی اقتصادی زائرکریمه، متعلق به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومهعلیهاالسلام، در نظر دارد از طریق برگزاری مزایده محدود، باغ چغاله بادام خود را به اجاره بگذارد؛ لذا با عنایت به برنامهریزی انجام شده، اشخاص حقیقی و حقوقی میتوانند ضمن بازدید از محصول در محل، با در نظر گرفتن شرایط ذیل، قیمت پیشنهادی خود را به موسسه ارسال نمایند.
الف) شرایط عمومی مزایده
- شرکت کننده در مزایده تأييد مينمايد كه از هر آنچه که به اجرای مزایده مربوط میباشد اعم از موضوع و محل برگزاری مزایده، شرایط آب و هوا، دستمزد کارگران، مقررات بهداشتی، ایمنی، حفاظت فني و فردی، بیمه، مالیات، عوارض، تمام كسور قانوني و قوانین حاکم بر موضوع مزایده، جرايم احتمالي و... کاملاً مطلع میباشد.
- تحویل و دریافت اسناد از تاریخ 1403/12/27 به مدت 9 روز ( پایان وقت اداری روز سه شنبه 1404/01/05 )خواهد بود.
- روش دریافت اسناد از طریق مراجعه حضوری متقاضی به دبیرخانه مؤسسه و یا سایت موسسه می باشد.
- تحویل اسناد تکمیل شده و قیمت اعلامی به مؤسسه باید در پاکت دربسته و از طریق پست و یا با مراجعه حضوری و تحویل به دبیرخانه مؤسسه انجام گردد. آدرس دریافت و تحویل حضوری و یا ارسال پستی اسناد" قم، خیابان انقلاب، خیابان شهیدان شاهرودی، پژوهشکده علامه طباطبایی (مجتمع اداری آستان مقدس)، طبقه 3، دبیرخانه مؤسسه" می باشد.
- قيمتها و پیشنهادهای ارائه شده میبایست تا پایان فروردین ماه سال 1404 معتبر باشد.
- پیشنهادهای واصله حداکثر 5 روز پس از پایان مهلت ارسال مدارک در محل مؤسسه زائر بررسی و نتایج اعلام خواهد شد. انصراف از شرکت در مزایده باید قبل از بازگشایی پاکت ها صورت پذیرد. پس از اعلام پیشنهادها در کمیسیون معاملات، نفر اول مكلف است حداكثر ظرف مدت پنج روز كاري پس از دعوت( تلفنی یا کتبی ) درصورت نیاز به انعقاد قرارداد به دبیرخانه مؤسسه زائر(به آدرس فوقالذكر) جهت امضای قرارداد مراجعه نمايد؛ در غير اين صورت سپرده وي به نفع مؤسسه زائر ضبط می شود و از نفر دوم دعوت به عمل خواهد آمد. درصورت عدم مراجعه نفر دوم ظرف مدت پنج روز كاري پس از دعوت، سپرده وي نيز به نفع مؤسسه زائر ضبط خواهد شد.
- مبلغ تضمین شرکت در مزایده 700.000.000 ریال واریز وجه نقد به شماره حساب 52021172411752 و یا شماره شبای 970600520201107241175002 IR نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران به نام مؤسسه زائر می باشد. سپرده شركت كنندگان به جز شركت كنندگان اول و دوم بعد از برگزاري مزایده و بازگشایی پاکت ها به ايشان مسترد خواهد شد.
- مبلغ اجاره به صورت نقدی بوده و مستاجر می بایست حداکثر تا پایان وقت اداری سه شنبه مورخ 1404/01/05، بعد از اعلام موسسه به ایشان، نسبت به واریز تمام وجه اقدام نماید. در صورت عدم انجام تعهدات این بند، سپرده شرکت کنندگان مطابق بند 6 ضبط خواهد شد.
- به ازای هرروز تأخیر در انجام تعهدات برنده مزایده، مبلغ 30.000.000 ريال مبلغ قرارداد به عنوان وجه التزام(تأخیر انجام تعهدات) از ضمانت نامه ایشان کسر خواهد شد.
- به پيشنهادهای واصله به صورت ناقص، مشروط، مخدوش، مبهم، ناخوانا، فاقد مهر و امضا و بدون تضمین شرکت در مزایده، ترتيب اثر داده نخواهد شد.
- مؤسسه زائر در رد يا قبول هر يك از پيشنهادها مختار است.
- کلیه کسورات قانونی مربوط و هزینه درج آگهی به عهده برنده مزایده می باشد.
- حجم عملیاتی قرارداد و معادل ريالي آن در حدود موضوع قرارداد تا سقف 25% قابل تغییر اعم از کاهش یا افزایش میباشد و برنده مزایده موظف به تبعیت از آن است.
- کلیه هزینه های نیروی انسانی، ماشین آلات، بارگیری، نگهبانی، حمل و تخلیه و... به عهده مستاجر بوده که در قیمت اعلامی لحاظ گردیده است.
- قیمت پیشنهادی تا پایان قرارداد معتبر بوده و تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد کرد و هرگونه کاهش جهانی و یا داخلی قیمت جنس و یا افزایش در نرخ كرايهها، دستمزد کارگران، نرخ انواع بیمه، نرخ مالیات و هرگونه عوارض متعلق به این مزایده به عهده برنده مزایده است.
- متقاضیان محترم براي كسب اطلاعات بيشتر و هماهنگی بازدید ميتوانند با شماره تلفن 09193515481 (آقای حجت زال) و یا 09127578566(آقای محمدرضا رهنمایی) و یا 36222047-025 تماس حاصل فرمایند.
دیدگاه خود را بنویسید