موسسه فرهنگی اقتصادی زائر کریمه، متعلق به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه محدود، برداشت محصول غله خود در منطقه فاطمیه را به مناقصه بگذارد؛ لذا باعنایت به برنامه‌ریزی انجام شده، اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند ضمن بازدید از محصول در محل، با در نظر گرفتن شرایط ذیل، قیمت پیشنهادی خود را به موسسه ارسال نمایند.

الف) شرایط اختصاصی

  1. مساحت عرصه مورد برداشت :
محصول/ منطقه
گازران
عصمتیه
جو
کلزا
گندم
جو
حدود مساحت(هکتار)
3
190
158
50


2.برداشت بايد به صورت مكانيزه و با كمباين طبق دستورالعمل کمیته برداشت محصولات استان و مدیریت کشاورزی موسسه انجام گیرد.

ب) شرایط عمومی مناقصه

  1. شرکت کننده در مناقصه تأييد مي‌نمايد كه از هر آنچه که به اجرای مناقصه مربوط می­باشد اعم از موضوع و محل برگزاری مناقصه، شرایط آب و هوا، دستمزد کارگران، مقررات بهداشتی، ایمنی، حفاظت فني و فردی، بیمه، مالیات، عوارض، تمام كسور قانوني و قوانین حاکم بر موضوع مناقصه، جرايم احتمالي و... کاملاً مطلع می‌باشد.
  2. تحویل و دریافت اسناد از تاریخ 1404/02/03به مدت 6 روز (پایان وقت اداری روز سه شنبه 1404/02/09)خواهد بود.    
  3. روش دریافت اسناد از طریق مراجعه حضوری متقاضی به دبیرخانه مؤسسه و سایت آستان مقدس می باشد.
  4. تحویل اسناد تکمیل شده و قیمت اعلامی به مؤسسه باید در پاکت دربسته و از طریق پست و یا با مراجعه حضوری و تحویل به دبیرخانه مؤسسه انجام گردد. آدرس دریافت و تحویل حضوری و یا ارسال پستی اسناد" قم، خیابان انقلاب، خیابان شهیدان شاهرودی، پژوهشکده علامه طباطبایی (مجتمع اداری آستان مقدس)، طبقه 3، دبیرخانه مؤسسه" می باشد.
  5. قيمت‌ها و پیشنهادهای ارائه شده می­بایست تا پایان خرداد ماه سال 1404 معتبر باشد.
  6.  پیشنهادهای واصله حداکثر 5 روز پس از پایان مهلت ارسال مدارک در محل مؤسسه زائر بررسی و نتایج اعلام خواهد شد. انصراف از شرکت در مناقصه باید قبل از بازگشایی پاکت ها صورت پذیرد. پس از اعلام پیشنهادها در کمیسیون معاملات، نفر اول مكلف است حداكثر ظرف مدت پنج روز كاري پس از دعوت(تلفنی یا کتبی) در صورت نیاز به انعقاد قرارداد به دبیرخانه مؤسسه زائر(به آدرس فوق‌الذكر) جهت امضای قرارداد مراجعه نمايد؛ درغيراين صورت از نفر دوم دعوت به عمل خواهد آمد. 
  7. به پيشنهادهای واصله به صورت ناقص،مشروط،مخدوش،مبهم، ناخوانا، فاقد مهر و امضا و بدون تضمین شرکت درمناقصه، ترتيب اثر داده نخواهد شد.
  8. مؤسسه زائر در رد يا قبول هر يك از پيشنهادها مختار است.
  9. حجم عملیاتی قرارداد و معادل ريالي آن در حدود موضوع قرارداد تا سقف 25% قابل تغییراعم از کاهش یا افزایش می‌باشد و برنده مناقصه موظف به تبعیت از آن است.
  10. کلیه هزینه های نیروی انسانی، بارگیری، غذایی، حمل و تخلیه و... به عهده پیمانکار بوده که در قیمت اعلامی لحاظ گردیده است.
  11. قیمت پیشنهادی تا پایان قرارداد معتبر بوده و تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد کرد و هرگونه کاهش جهانی و یا داخلی قیمت جنس و یا افزایش در نرخ كرايه‌ها، دستمزد کارگران، نرخ انواع بیمه، نرخ مالیات و هرگونه عوارض متعلق به این مناقصه به عهده برنده مناقصه است.
  12. متقاضیان محترم براي كسب اطلاعات بيشتر و هماهنگی بازدید مي‌توانند با شماره تلفن 09193515481 (جناب آقای حجت زال) تماس حاصل فرمایند.
  13. رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط الزامی است.
  14. شروع عملیات برداشت و محل برداشت با اطلاع و تعیین توسط مسئول اکیپ برداشت موسسه است و کمباین دار موظف است پس از اطلاع از زمان برداشت حداکثر ظرف 24 ساعت در مزرعه حاضر شود